пятница, 17 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту

« Чи можуть слова застаріти»

Назва навчальної теми

Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми

Основний та другорядні навчальні предмети

Українська мова , історія


Вік учнів, клас

 6 клас (12-13 років)


Стислий опис проекту

Проект охоплює один урок в 6 класі з української мови на тему «Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми», з розділу «Лексикологія». Основні види діяльності учнів:групові, індивідуальні та колективні. Даний проект призначений розвивати пізнавальні інтереси учнів, удосконалювати навички самостійної навчальної роботи учнів, закріпити знання, вдосконалювати орфографічні навички, збагачувати словниковий запас. На початку проекту учні знайомляться з буклетом. Учні протягом проекту здійснюють умовне сходження до Мовного ідеалу. Об’єднуються у групи для вивчення застарілих слів.

 

План

Навчальні цілі

Учень може визначити приналежність слів до активної та пасивної лексики, має поняття про застарілі слова( архаїзми та історизми) та неологізми; пояснюють стилістичні функції таких слів; Удосконалюють вміння користуватися словником, збагачують словниковий запас. Розвивають культуру мовлення, мають повагу до історичного минулого рідного краю, звичаїв і традицій наших предків

Опис оцінювання

На початку навчального проекту
         

Мозкова атака
Перегляд презентації вчителя та її обговорення
Робота з таблицями «ЗХД», Таблиця «ЗХД» наю; Хочу дізнатися; Дізнався)
Журнали спостережень
Презентація Основних запитань


Під час роботи
         
Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання (самооцінювання та взаємооцінювання
Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки
Форма для оцінювання продуктів проекту
Журнали спостережень учнів

         
Учні проходять поточне оцінювання.
Демонстрація (захист проекту), презентація Рольова гра Опитування Робота з таблицями «ЗХД», Форма оцінювання публікації, презентації 

Наприкінці проекту учні проходять підсумкове оцінювання

Діяльність учнів




На початку проекту  проходять анкетування.З’ясування навчальних потреб в учнів здійснюватиметься за допомогою таблиці З-Х-Д.  За допомогою вступної презентації вчителя учні ознайомляться з навчальними цілями і завданнями проекту та формами і методами роботи.
1 група – учні з групи «Практики” шукають в Інтернеті  додатковий матеріал з навчальної теми; знаходять сучасні  словосполучення, в яких ужиті неологізми;
2 група–  учні з групи “Літературознавці“ знаходять в Інтернеті  застарілі слова у творах письменників
3 група –  Учні з групи «Історики» знаходять в Інтернеті матеріали, які пояснюють  історичну еволюцію слова;
 4 група – всі учні шукають матеріал для підсумкової презентації з теми.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Ольга Дєєва

Фах, навчальний предмет

Учитель української мови та літератури, світової літератури

Навчальний заклад

Куп’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів  № 1 Куп’янської міської ради Харківської області

Місто\село, район, область

м. Куп’янськ Харківської області

Електронна адреса

Odeeva777@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

13.08.2012 – 17.08.2012

Місце проведення тренінгу


Куп’янська гімназія №3 м. Куп’янськ, Харківська область

Тренери

Мухіна Ніна Миколаївна

1 комментарий:

  1. Ви вибрали цікаву тему. Сподобався понад усе Ваш буклет. Можна удосконалити опитувальник

    ОтветитьУдалить